Web content management (WCM) software vormt de backbone voor digitale experiences op het gebied van techniek en content delivery. Bedrijven die willen upgraden vanwege de intrede van mobiele devices, het consolideren van duizenden websites of het uitbreiden van de digitale experiences naar ieder contactmoment met de klant, zullen moeten...
Onderzoek van Adobe
Onderwerp:
Datamanagement / Development
april 2015
Voor Marketing is de focus op de klantervaring en customer engagement ‘the name of the game’. Het traditionele, lineaire funnel-model heeft zijn praktische toepassing verloren. Klanten zijn ‘always on’ en kunnen via vele kanalen de interactie aangaan. Ongeacht locatie of device verwachten klanten niet alleen bereikt te...
Whitepaper van Adobe
Onderwerp:
Datamanagement / Development
april 2015
Scott Brownrigg is een wereldberoemd ontwerpbureau dat voorziet in architectuur, interieurdesign, planning en masterplanning diensten. Met kantoren in Londen, Guildford, Cardiff, Edinburgh, Kroatië en Singapore heeft Scott Brownrigg een brede geografische dekking, ondersteund door strategische allianties in Rusland en het Midden-Oosten. Nick...
Reference Case van Adobe
Onderwerp:
Management / Beheer / Digital Workplace / Cloud Computing / Development
januari 2015
Digitale technologie is overal. Het is betaalbaar en toegankelijk, of het nu om de “eerste wereld” of de “derde wereld” gaat. En het zet klanten in de bestuurdersstoel van hun digitale ervaring. Zij weten immers dat de informatie en technologie, die nodig is om die ervaring waarbij de klant centraal staat te leveren, beschikbaar is en...
Whitepaper van Adobe
Onderwerp:
Management / Development
januari 2015
In het tijdperk dat klanten verwachten dat zij op ieder gewenst moment en via ieder gewenst device in contact kunnen komen met uw organisatie, is web analytics belangrijker dan ooit. Maar op een gegeven moment is het enthousiasme van bedrijven in hun web analytics programma’s flink geslonken. Het resultaat: web analytics teams smeken...
Whitepaper van Adobe
Onderwerp:
Big data / Management / Datacenters / Datamanagement / Business Analytics / Development
januari 2015
Personalisatie geldt als de belangrijkste component van toekomstige marketingactiviteiten, zo luiden de uitkomsten van het door Adobe uitgevoerde onderzoek ‘Digital Roadblock’ onder marketeers in 2014. Het is geen verrassing dat marketeers deze component zeer serieus nemen. Het vermogen om de digitale ervaring op grote schaal te...
Whitepaper van Adobe
Onderwerp:
CRM / Datamanagement / Development
januari 2015
Creativiteit ontplooien is een aspect waar veel organisaties graag een goede voedingsbodem voor leggen. Creativiteit zorgt immers voor innovatie, het ontplooien van (onbekend) talent en -waar mogelijk- het vormen van leiderschap. Het gevolg hiervan is een innovatieve organisatie met gemotiveerd personeel en een vernieuwende blik op de toekomst....
Onderzoek van Adobe
oktober 2014
Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.