Whitepapers

3 manieren om uw servicecenter te moderniseren

3 manieren om uw servicecenter te moderniseren
TypeWhitepaper
Datum2019-07-09T00:00:00+02:00
Datum 9 juli 2019
TaalEN
BedrijfAvanade
Onderwerp CRM
ICT-branche
Management
Development

Het bieden van superieure klantenservice en het overtreffen van de verwachtingen van klanten is van cruciaal belang voor merken om te overleven. Maar hoe zorgen organisaties dat hun klantenservice ervaring voldoet aan de hoge verwachtingen van moderne consumenten die via verschillende kanalen contact maken?

In deze guide geven wij aanbevelingen voor het gebruiken van technologieën zoals kunstmatige intelligentie en machine learning, ingebed in een moderne CRM-platform, om organisaties te helpen om data-patronen te identificeren en om te zetten in tastbare acties voor servicemedewerkers.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Avanade) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.