Whitepapers

5 signalen die je vertellen om de IT Servicedesk te vernieuwen

5 signalen die je vertellen om de IT Servicedesk te vernieuwen
TypeWhitepaper
Datum2019-01-10T00:00:00+01:00
Datum10 januari 2019
TaalEN
BedrijfFreshworks
Onderwerp Management

Het is een open deur, maar kan niet vaak genoeg benadrukt worden; technologie verandert drastisch de manier waarop we tegenwoordig zaken doen. Organisaties die met de nieuwe winden meewaaien en zich aanpassen zullen gezond blijven, waar organisaties die dit niet doen zullen blijven ploeteren en uiteindelijk het onderspit delven.


Moderne organisaties gedijen goed op agile IT teams die snel en effectief probleemvragen vanuit de business kunnen op lossen. Heeft jouw organisatie nog te maken met gedateerde Legacy IT systemen? Dan biedt deze whitepaper uitkomst met een heldere uiteenzetting waarom een vernieuwing van de IT Servicedesk jouw reddingsboei kan zijn.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Freshworks) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.