Managed hosting door True

WhitepapersDetails

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact

5 tips voor optimaal multichannel klantcontact
TypeWhitepaper
Datum27 maart 2015
TaalNL
BedrijfVerint
Categorie Business Applicaties
Subcategorie Customer Relations Management (CRM)

Hangen er bij u wel eens klanten schuimbekkend aan de telefoon? Rennen er medewerkers door de gang terwijl ze met hun hoofd tegen de muur bonken van frustratie? Of weet u zeker dat het communicatieproces binnen uw klantcontactcenter gestroomlijnd verloopt en iedere klacht of vraag van een klant naar volle tevredenheid en zo snel mogelijk wordt afgehandeld? En zo ja, kunt u dat staven met analyses en rapportages? Geeft uw klanttevredenheidscijfer of Net Promoter Score hetzelfde beeld? Oftewel: staat bij u de klant centraal?

 

Tevreden klanten én medewerkers

Als u ook maar het minste vermoeden heeft dat er in uw klantcontacten wel eens wat mis gaat, lees dan vooral verder. Deze whitepaper geeft 5 tips voor het verbeteren van uw multichannel klantcontacten. Met een grotere klanttevredenheid én medewerkerstevredenheid tot gevolg.

Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Whitepapers op onderwerp