Managed hosting door True

WhitepapersDetails

7 manieren om klantloyaliteit te verbeteren door te luisteren naar de voice of the customer (VoC)

7 manieren om klantloyaliteit te verbeteren door te luisteren naar de voice of the customer (VoC)
TypeE-book
Datum 3 april 2015
TaalEN
BedrijfVerint
Categorie Business Applicaties
Subcategorie Customer Relations Management (CRM)

Ervoor zorgen dat eerdere klanten uw producten blijven kopen is belangrijk voor vrijwel iedere organisatie. Om dit te bewerkstelligen wordt er vaak veel aandacht besteed aan marketinginspanningen en klantenservice-initiatieven. Veel bedrijven zetten loyalty-programma’s in of geven beloningen aan klanten die herhaalaankopen doen. Echter zijn deze beloningen en incentives niet altijd voldoende om klanten te behouden en blijvende loyaliteit mogelijk te maken.

Voice of the Customer

Het verbeteren van klantloyaliteit op de langer termijn vereist een uitgebreidere en systematische aanpak. Bedrijven met de meest loyale klanten hebben een georganiseerde, all-inclusive aanpak voor het luisteren naar de voice of the customer gedurende de gehele customer experience. Deze bedrijven integreren de klantbehoeften in alle aspecten van hun organisatie. Door het volgen van de best practices rondom het stimuleren van klantloyaliteit, welke in dit e-book worden beschreven, kunt u een uitgebreid VoC-programma opstellen waarmee u de klanttevredenheid kan maximaliseren, herhalingsaankopen genereert en bouwt aan duurzame klantbinding.

Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Whitepapers op onderwerp