Whitepapers

Tips en trucs om de loyaliteit van uw klanten te vergroten

Tips en trucs om de loyaliteit van uw klanten te vergroten
TypeWhitepaper
Datum2017-05-18T00:00:00+02:00
Datum18 mei 2017
TaalEN
BedrijfTIBCO Software
Onderwerp CRM
Development
Mobiele apparaten en het feit dat iedereen overal internet heeft hebben geleid tot een enorme evolutie van de klantervaring in de reisbranche. Meer gepersonaliseerde content en real-time informatie updates zijn hier voorbeelden van. Deze ontwikkeling heeft met name in de luchtvaart geleid tot een nieuwe vorm van klantbeleving. Deze branche staat er traditiegetrouw om bekend om voorloper te zijn als het gaat om nieuwe ontwikkelingen rondom klantbeleving. Deze innovaties leveren organisaties namelijk een hogere mate van klantbinding op en als gevolg hiervan een stijging van de omzet. In deze whitepaper worden de ideeën en concepten uiteengezet waarmee de organisaties in de luchtvaart ervoor zorgt dat hun klanten terug blijven komen.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (TIBCO Software) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.