Whitepapers

A CDO’s Guide to Customer Intelligence

A CDO’s Guide to Customer Intelligence
TypeE-book
Datum2020-11-09T23:00:00+01:00
Datum 9 november 2020
TaalNL
BedrijfInformatica
Onderwerp Business Analytics
Big data
Datacenters
Management
Datamanagement
De rol van de Chief Data Officer (CDO) binnen de organisatie is de afgelopen jaren snel geëvolueerd. De primaire missie van de meeste CDO's is het vertalen van zakelijke eisen naar de beste aanpak om hoogwaardige, gereguleerde data te leveren aan het bedrijf. Uiteindelijk is het vaak de CDO die de leiding heeft over de moderniseringsinspanningen die prioriteit geven aan investeringen in databeheer en nieuwe mogelijkheden introduceren om digitale transformatie te voeden, zoals marketingtransformatie, verbeterde targeting voor verkoop en personalisatie over de kanalen heen. Lees in dit e-book de vier componenten van Customer Intelligence en hoe te starten met dit centraal te stellen binnen de organisatie.
Wanneer je dit e-book downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Informatica ) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.