Whitepapers

Automatiseren van on- en offboarding, ontlasten van de IT Servicedesk en flinke kostenbesparingen

Automatiseren van on- en offboarding, ontlasten van de IT Servicedesk en flinke kostenbesparingen
TypeVideo
Datum2015-04-22T00:00:00+02:00
Datum22 april 2015
TaalNL
BedrijfRES
Onderwerp Security
Beheer
Digital Workplace
Cloud Computing
Management
Connexxion is de marktleider op het gebied van zowel regionaal personenvervoer als ambulancezorg in Nederland. Elke dag vervoert het bedrijf met zorg en aandacht honderdduizenden mensen en richt zich daarbij continu op het verbeteren van de dienstverlening. Niet alleen voor wat betreft het vervoer zelf, maar ook daar waar het gaat om moderne informatievoorzieningen voor reizigers en overige innovatieve, aanvullende diensten. Dat vraagt natuurlijk om een flexibele en slagvaardige organisatie, die ook achter de schermen goed gestroomlijnd functioneert en zo efficiënt mogelijk opereert.
43% reductie van IT-servicedesk calls Connexxion kiest voor de nieuwe RES IT Store om het snel en efficiënt on- en offboarden van medewerkers mogelijk te maken en terugkerende, handmatige IT-taken te automatiseren. Hiermee realiseren zij een reductie van maar liefst 43% op IT-servicedesk calls en behaalt daarnaast nog vele andere voordelen. Bekijk de video voor alle details rondom de problematiek, oplossing en resultaten.
Wanneer je dit video downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (RES) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.