Whitepapers

Automatisering van de Service Delivery voor de hele onderneming

Automatisering van de Service Delivery voor de hele onderneming
TypeWhitepaper
Datum2020-04-29T22:00:00+02:00
Datum29 april 2020
TaalNL
BedrijfIvanti
Onderwerp Digital Innovation
Management
Digital Workplace
Veel IT-teams hebben een bewezen staat van dienst als het gaat om het bestrijden van brandjes, het opleveren van boeiende diensten en het creëren van meer waarde voor het bedrijf. Om effectief te innoveren, hebben ze de functionaliteit van hun IT Service Management oplossing gebruikt om de levenscyclus van de dienstverlening te automatiseren en te ondersteunen, van het vastleggen van de aanvraag tot de sanering. Met geautomatiseerde workflows hebben IT-teams dure handmatige processen geëlimineerd en tegelijkertijd de IT-activiteiten efficiënter en veiliger gemaakt.

Maar een moderne dienstverlening hoeft zich niet te beperken tot IT. Voor veel organisaties wordt het duidelijk dat alle bedrijfsafdelingen efficiënter en proactiever kunnen worden door handmatige processen die momenteel worden aangestuurd door ad hoc e-mails, gedateerde spreadsheets of papieren documenten te transformeren naar geautomatiseerde, meer gestroomlijnde workflows.

IT-teams die hun activiteiten hebben bijgewerkt met een moderne IT Service Management oplossing zijn goed gepositioneerd om de diensten en het aanbod van andere afdelingen te helpen automatiseren. Lees in deze whitepaper hoe dit ook voor uw organisatie positief kan uitpakken!
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Ivanti) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.