Managed hosting door True

WhitepapersDetails

Business Process Orchestrator: echte groei door de transformatie van product- naar customer-centric

Business Process Orchestrator: echte groei door de transformatie van product- naar customer-centric
TypeWhitepaper
Datum26 januari 2017
TaalEN
BedrijfMagic Software Enterprises
Categorie Business Applicaties
Subcategorie Customer Relations Management (CRM)

Efficiëntie is dingen juist doen en effectiviteit is de juiste dingen doen.

Het definiëren van lean & mean bedrijfsprocessen die samen de relevante informatie kunnen leveren waarmee u de juiste aanbiedingen op het juiste moment kunt doen en waar nodig de juiste wijzigingen op tijd kunt uitvoeren, betekent dat u zowel efficiënt als effectief bent in de inrichting van uw bedrijfsprocessen.

De vooruitziende blik hebben met betrekking tot de wijze waarop u uw klanten het best kunt bedienen en weten wat ze willen nog voordat ze dat zelf doen, is de droom van elke manager.

Deze whitepaper legt uit hoe u dit kunt bereiken door uw CRM een meer leidende rol te geven binnen uw organisatie om zo een 360° klantbeeld te creëren en zonder afscheid te hoeven nemen van uw andere applicaties zoals ERP.

Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Whitepapers op onderwerp