Type | Productbrochure |
---|---|
Datum | 16 november 2016 |
Taal | NL |
Bedrijf | Evolve IP |
Onderwerp | Cloud Computing |
Uw bestaande on-premise contact center omgeving wordt steeds complexer. Het beheer ervan vergt steeds meer tijd en specifieke IT & telecom expertise. De cloud contact center dienstverlening van Mtel biedt u alle functionaliteit voor uw contact center. U hoeft niet te investeren in nieuwe apparatuur op uw locatie(s) en heeft geen omkijken meer naar het onderhouden van deze systemen.
Uw klanten nemen naast de telefoon contact op via e-mail, chat en steeds vaker via social media. Kunt u eenvoudig nieuwe social media kanalen integreren met uw on-premise klantcontact omgeving? Met de cloud contact center diensten van Mtel bent u klaar voor de toekomst. U beschikt altijd over de nieuwste software versie, functionaliteiten en klantcontact kanalen.Mtel zorgt tevens dat uw cloud contact center altijd up-to-date is door te koppelen met CRM en ERP systemen. Uw ICT personeel is geen tijd meer kwijt met het onderhouden van systemen en u hoeft geen personeel te trainen met (merk) specifieke IT & telecom kennis.
Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.