Whitepapers

Cloud PBX in Office 365: De ‘cloud nine’ van bedrijfstelefonie?

Cloud PBX in Office 365: De ‘cloud nine’ van bedrijfstelefonie?
TypeWhitepaper
Datum2016-04-21T00:00:00+02:00
Datum21 april 2016
TaalNL
BedrijfStartReady
Onderwerp Cloud Computing
Digital Workplace
Beheer
Internet
Mobility

De cloud is niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Het is dan ook niet langer een trend dat medewerkers altijd en overal efficiënt kunnen samenwerken, het is de realiteit. Met Skype for Business is de integratie van communicatiemiddelen in de werkplek al tot een hoog niveau gestegen, maar Microsoft zet nu nog een stap verder.

Eind 2015 is het bedrijf begonnen met de uitrol van wat zij Cloud PBX noemt. Enterprise Voice-functionaliteiten worden beschikbaar in Microsoft Office 365. Skype for Business Online krijgt hiervoor drie nieuwe services: Enterprise Voice, audio conferencing en PSTN-connectiviteit. Maar wat houden deze veranderingen in voor de markt van VoIP en Universal Communications? En nog belangrijker: wat moet u als klant weten over telefonie uit de cloud?

In dit document geven we u inzicht in wat Microsoft precies heeft aangekondigd, welke Skype for Business- en telefonie-features er beschikbaar zijn en worden in de cloud, welke voor- en nadelen Cloud PBX heeft en tot slot krijgt u tips voor de migratie van voice naar de cloud.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (StartReady) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.