Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Avanade) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Type | Whitepaper |
---|---|
Datum | 9 juli 2019 |
Taal | EN |
Bedrijf | Avanade |
Onderwerp |
CRM ERP ICT-branche |
Sales- en serviceteams hebben nog steeds vaak te maken met veeleisende klanten, gefragmenteerde kanalen en een overweldigende hoeveelheid data. Hierdoor kunnen zij niet beschikken over cruciale inzichten en de context rondom de klantbehoeften en customer journeys. Dit belemmert hen in het nemen van de juiste beslissingen op het juiste moment.
Gedreven sales- en servicemedewerkers hebben een intelligent platform nodig om elke dag optimaal te kunnen presteren.
Wat heb je als organisatie nodig om dit te realiseren? En hoe pakken andere organisaties dit aan? In deze point of view zijn een aantal managers aan het woord over de rol die digitale oplossingen speelden bij het verbeteren van de klantervaringen door sales en serviceteams.