Whitepapers

De voordelen van een Cloud-based Online Contact Center (OCC) bij Knab

De voordelen van een Cloud-based Online Contact Center (OCC) bij Knab
TypeInterview
Datum2016-11-16T00:00:00+01:00
Datum16 november 2016
TaalNL
BedrijfEvolve IP
Onderwerp Cloud Computing

Online bank Knab is opgericht vanuit de overtuiging dat het echt anders moet in de financiële wereld. Ook op het gebied van service en daarom krijg je zeven dagen per week direct een medewerker aan de lijn. Dankzij de cloud contact center dienst van Mtel hoeft Manager Servicedesk Don van Arem zich echter geen zorgen te maken over de bereikbaarheid.

Sinds augustus 2015 werkt de servicedesk van Knab met het cloud-based Online Contact Center (OCC) van Mtel. Daarvoor gebruikte de bank een zogeheten on-premise telefooncentrale. Vanwaar de overstap? ”Onze oude oplossing bleek uiteindelijk niet flexibel en niet schaalbaar genoeg voor onze wensen en eisen. Ik wil zelf snel wijzigingen kunnen doorvoeren, zonder dat ik daar een leverancier of onze ICT afdeling voor nodig heb. Het was duidelijk dat wij een andere oplossing en een andere partner nodig hadden.”

Lees in deze case waarom Knab bank voor het cloud-based OCC van Mtel heeft gekozen, hoe het implementatietraject eruit heeft gezien en welke verbeteringen deze verandering heeft gebracht.

Wanneer je dit interview downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Evolve IP) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.