Whitepapers

Enterprise Dialoogmanagement: de nieuwe succesformule van klantcontact uitgelegd

Enterprise Dialoogmanagement: de nieuwe succesformule van klantcontact uitgelegd
TypeWhitepaper
Datum2017-11-14T00:00:00+01:00
Datum14 november 2017
TaalNL
BedrijfVodafone
Onderwerp CRM
Management
Development
Mobility
Digital Workplace

In de automatisering van bedrijfsactiviteiten is klantcontact lange tijd een achtergebleven gebied geweest. Waar bijvoorbeeld productie en logistiek steeds efficiënter werden met oplossingen als ERP, bleef klantcontact afhankelijk van de beschikbaarheid van iemand die de telefoon kon opnemen.

Via andere kanalen contact opnemen was vaak lastig. En dat is zonde. Want wanneer klanten klagen over een organisatie, heeft dat in veel gevallen te maken met gebrekkige communicatie. Wat ze willen is zo snel mogelijk in contact komen met de juiste persoon in een organisatie, die hen direct goed geïnformeerd kan helpen met hun vraag. Bij voorkeur via het kanaal van hun keuze, of dat nu een telefoon is, een chatscherm of social media.

Deze whitepaper laat zien hoe de juiste oplossing voor deze uitdaging werkt; Enterprise Dialoogmanagement. Want of uw organisatie nu groot of klein is, het klantcontact slim organiseren is een must voor een optimale dienstverlening. Lees in deze paper hoe u dit kunt realiseren.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Vodafone) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.