In een wereld waarin data snel en overal voorhanden is, tolereren klanten niet langer een lange-termijnverwerkingstijd, inconsistente informatie over kanalen of service bugs. Zodoende wordt zakendoen wordt steeds mondialer en complexer. Om aan deze hoge eisen te voldoen, hebben bedrijven van alle soorten - niet alleen de digitale reuzen en financieel machtige concurrenten - grote behoefte aan onmiddellijke toegang tot relevante gegevens. Ze hebben echter ook de mogelijkheid nodig om onmiddellijk te reageren op de inzichten die uit de data naar voren komen. Dit geldt net zo goed voor kleine tot middelgrote bedrijven (MKB's) als voor elke andere organisatie vandaag de dag. Alle bedrijven, en met name de snelgroeiende, hebben operationele, supply chain, verkoop- en voorraadinzichten binnen handbereik nodig om de beste beslissingen te nemen, verborgen kansen te benutten, problemen te anticiperen en klanten te verrassen.
Dit rapport kijkt naar verschillende MKB-bedrijven en hoe zij nieuwe technologieën gebruiken om snel te kunnen reageren én te anticiperen op gebeurtenissen die hen te wachten staat.