Whitepapers

Gids voor de perfecte customer experience

Gids voor de perfecte customer experience
TypeWhitepaper
Datum2019-08-20T00:00:00+02:00
Datum20 augustus 2019
TaalEN
BedrijfVerizon
Onderwerp Management

Om als bedrijf relevant te blijven, is een perfecte klantervaring niet een ‘nice to have’ maar een essentieel onderdeel van de bedrijfsvoering. Bedrijven die niet in staat zijn om aan de steeds hogere eisen van hun klanten te voldoen, zullen eenvoudigweg marktaandeel verliezen aan concurrenten die hier wel aandacht aan besteden.

Maar uitmuntende customer experience (CX) is onmogelijk zonder klantgegevens. Dat is waar de strijd om CX over gaat. Klanten willen hun gegevens namelijk steeds minder vaak delen. Zij kijken kritischer naar wat ze voor hun gegevens terugkrijgen en hoe het gesteld is met de privacy en beveiliging ervan.

Longitude, onderdeel van Financial Times, onderzocht in het rapport ‘Winning the CX war’ wat klanten verwachten, hoe hun vertrouwen te winnen en hoeveel ze willen delen voor een perfecte CX.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Verizon) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.