Whitepapers

Hoe kan IT servicemanagement zorgen voor een service die beter en sneller is?

Hoe kan IT servicemanagement zorgen voor een service die beter en sneller is?
TypeWhitepaper
Datum2019-08-16T00:00:00+02:00
Datum16 augustus 2019
TaalNL
BedrijfServiceNow
Onderwerp Digital Workplace
Fintech
Management
De Nederlandse Volksbank realiseert een efficiëntieverbetering van 25% dankzij volledige automatisering van de servicedesk wat de mogelijk geeft om problemen voor interne klanten sneller op te kunnen lossen. Op deze manier kan het IT-team zich richten op applicatieontwikkeling en productinnovatie. Lees in deze whitepaper hoe ze de efficiëntieverbetering van 25% gerealiseerd hebben.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (ServiceNow) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.