Managed hosting door True

WhitepapersDetails

Hoe zorg ik voor uniformiteit en consistentie in het multichannel contact met mijn klanten?

Hoe zorg ik voor uniformiteit en consistentie in het multichannel contact met mijn klanten?
TypeReference Case
Datum17 juni 2015
TaalNL
BedrijfVerint
Categorie Business Applicaties
Subcategorie Business process management

CCV opereert als internationale organisatie in het elektronische betalingsverkeer. Door de snelle groei van het klantcontactcenter (gemiddeld 7.800 gesprekken per week) zocht de specialist in transactie-verwerking een oplossing om de uniformiteit en consistentie in het klantcontact te waarborgen en zo haar multichannel klantcontactcenter optimaal in te richten.

Klantcontactsoftware

De oplossing werd gevonden in de vorm van KANA Express. Door de implementatie van deze klantcontactsoftware worden bij CCV nu alle vragen vanuit één centrale kennisbank afgehandeld, waardoor de klant sneller geholpen kan worden en bovendien consistentere informatie krijgt. Riet Grooters en Annelinde Henzen, beiden werkzaam bij CCV, vertellen in deze case study over de implementatie en behaalde resultaten.

Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Whitepapers op onderwerp