Whitepapers

Indirecte aankopen: zes pijlers die uw strategie zullen verbeteren

Indirecte aankopen: zes pijlers die uw strategie zullen verbeteren
TypeWhitepaper
Datum2019-10-14T00:00:00+02:00
Datum14 oktober 2019
TaalEN
BedrijfManutan
Onderwerp Big data
Digital Transformation
Het beheersen van de kosten van directe en indirecte aankopen en het realiseren van potentiële besparingen zijn een belangrijke bron van concurrentievoordeel geworden voor bedrijven in de wereld van vandaag. Een van de belangrijkste stappen is om de uitgaven onder controle te houden, is een diepgaande blik werpen op de data van het bedrijf, die de prestaties kunnen verbeteren bij correct gebruik.

Hoewel de meeste bedrijven momenteel profiteren van de data met betrekking tot hun strategische aankopen, geeft 79% toe dat ze geen overkoepelend inzicht hebben in hoeveel geld ze uitgeven via hun indirecte aankopen.

Deze whitepaper behandelt verschillende problemen:

? Nieuwe uitdagingen in verband met aankopen in klasse C
? Belangrijkste optimalisatiemethoden
? Een benadering om "uw data aan het praten te krijgen"
? Een case study van klanten
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Manutan) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.