Managed hosting door True

WhitepapersDetails

IT Service Management (ITSM) strategie als basis voor digitale transformatie

IT Service Management (ITSM) strategie als basis voor digitale transformatie
TypeWhitepaper
Datum 6 juli 2016
TaalEN
BedrijfServiceNow

We leven in het tijdperk van digitale transformatie. Alles binnen een organisatie is tegenwoordig ‘software-defined’ of mobile-first en technologische innovaties en veranderingen volgen elkaar in rap tempo op. Hierdoor wordt al heel snel voorbij gegaan aan de grondbeginselen van IT, namelijk het tackelen van organisatorische uitdagingen middels technologie zodat operationele excellence kan worden gewaarborgd. En dat tackelen van die uitdagingen is met name gebaseerd op de principes van IT Service Management.

Hoe beter uw Service Management processen zijn ingericht, hoe meer klanttevredenheid, operational excellence en IT agility u kunt bewerkstelligen. Kortom, hoe beter u kunt omgaan met de gevolgen van digitale transformatie. In deze e-guide wordt onderzocht waarom een IT Service Management (ITSM) strategie zo belangrijk is voor het digitaal transformeren van uw organisatie.

Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Whitepapers op onderwerp