Whitepapers

Lean Service Management, 1+1=3

Lean Service Management, 1+1=3
TypeWhitepaper
Datum2019-03-15T00:00:00+01:00
Datum15 maart 2019
TaalNL
BedrijfDe ISM-methode

Efficiënt werken. In veel (IT-)organisaties is dit vaak een moeizaam proces. Processen zijn nuttig, maar vaak niet efficiënt.


Wanneer je volgens de Lean-principes werkt, sla je al een grote slag in het efficiënt werken door het verwijderen van verspilling.


Werk je met de ISM-methode, dan heb je een werkwijze om effectief IT-diensten te realiseren.

Veel organisaties worstelen met het vasthouden aan hun werkwijze en het continu verbeteren.


Combineer je ISM en Lean dan wordt 1 en 1 al snel 3.


In deze whitepaper leggen we kort uit:

• Wat de voordelen van de ISM-methode zijn;

• Wat de principes van Lean zijn;

• Hoe Lean en ISM elkaar versterken in een servicegeoriënteerde organisatie.


Tenslotte geven we tips mee hoe je in jouw organisatie kunt beginnen met Lean en ISM.

Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (De ISM-methode) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.