Whitepapers

Meerwaarde van centraal klantbeeld voor verzekeraars

Meerwaarde van centraal klantbeeld voor verzekeraars
TypeWhitepaper
Datum2015-04-29T00:00:00+02:00
Datum29 april 2015
TaalNL
BedrijfHuman Inference
Onderwerp Big data
Management
Datacenters
Datamanagement
Business Analytics
Development

Nederlandse verzekeraars staan voor vele uitdagingen. De concurrentie is toegenomen en premies staan onder druk. De wetgeving rondom compliancy is aangescherpt. Generatie Y is lastiger te bereiken en te bedienen dan ‘oudere’ generaties. Tegelijkertijd bieden technologische innovaties zoals 'Internet of Things' juist nieuwe kansen voor verzekeraars.
 

Klantcentrale marketingaanpak Bij al deze ontwikkelingen staat de klant centraal. Dit vraagt om een andere marketingaanpak. Hoe ga je om met branding en imago, hoe verlaag je de acquisitieratio, en hoe zet je succesvolle multichannel campagnes op?

Deze whitepaper biedt marketeers een pragmatische kijk op deze ontwikkelingen en een concreet stappenplan om een centraal klantbeeld van hun verzekeringsnemers te realiseren.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Human Inference) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.