Whitepapers

Mondiale fabrikant motoronderdelen herontwerpt verkoop- en serviceprocessen rondom de customer experience

Mondiale fabrikant motoronderdelen herontwerpt verkoop- en serviceprocessen rondom de customer experience
TypeReference Case
Datum2017-07-20T00:00:00+02:00
Datum20 juli 2017
TaalEN
BedrijfAvanade
Onderwerp Big data
Management
Development
Inzicht in wat klanten willen en wanneer ze het willen, is tegenwoordig geen mogelijkheid maar een must om competitief te blijven. Maar hoe levert u een consistente klantenervaring voor een uiteenlopende reeks klanten over de hele wereld en vooral wanneer die ervaring deel uitmaakt van een uniek koopproces dat één-op-één interactie vraagt?

Een wereldwijde fabrikant van motorfietsen wendde zich tot Avanade voor hulp bij het evalueren van het gehele verkoopproces - Van hoe klanten een motorfiets kiezen en kopen, naar de manier waarop dealers en andere facetten van het bedrijf samenwerken om reparaties te vergemakkelijken en aangepaste accessoires te installeren.

Het bedrijf wist dat het een uitgebreide CRM-oplossing nodig had. Maar met meer dan 1.000 dealers in bijna 100 landen, is het selecteren van een enkel platform om zijn doelen te ondersteunen, geen kleine uitdaging.
Wanneer je dit reference case download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Avanade) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.