Whitepapers

Next generation remote management: voorkom kostbare en tijdrovende inzet van techneuten

Next generation remote management: voorkom kostbare en tijdrovende inzet van techneuten
TypeReference Case
Datum2015-12-10T00:00:00+01:00
Datum10 december 2015
TaalEN
BedrijfIntel
Onderwerp Management
Beheer
CRM

IT service provider Atos was op zoek naar een manier om haar remote discovery, probleemoplossend vermogen, onderhoud en beveiliging te verbeteren voor de vloot aan desktops en laptops die zij beheren voor hun klanten. Door gebruik te maken van Intel vPro technologie is Atos in staat om beheer- en beveiligingstaken te automatiseren zelfs als de PC is uitgeschakeld, het besturingssysteem is uitgevallen of beheerrechten ontbreken.

Deze whitepaper beschrijft hoe Atos erin is geslaagd om de inzet van technisch personeel met 98% te reduceren bij klanten die niet beschikken over on-site IT-personeel. Met andere woorden, 98% van de inkomende verzoeken vanuit klanten worden nu op afstand behandeld door een gecentraliseerd team van experts in plaats van de kostbare en tijdrovende inzet van een techneut ter plaatse.

Wanneer je dit reference case downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Intel) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.