Whitepapers

Nieuw CSM platform bij Thales zorgt voor optimale klantbeleving

Nieuw CSM platform bij Thales zorgt voor optimale klantbeleving
TypeWhitepaper
Datum2019-06-27T00:00:00+02:00
Datum27 juni 2019
TaalNL
BedrijfServiceNow
Onderwerp Digital Workplace
Management
“Het mooie van ServiceNow is de flexibiliteit die het biedt om inzicht te bieden in elk onderdeel van onze dienstverlening. Hierdoor kunnen we op maat gemaakte rapporten produceren voor elke klant en onze prestaties meten aan de hand van iedere SLA.” Lees in deze whitepaper verder hoe het nieuwe CSM platform zorgt bij Thales voor optimale klantbeleving.
Wanneer je dit whitepaper download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (ServiceNow) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.