Whitepapers

Omzetten van klantdata in permanente klantwaarde dankzij het First Time Right-principe

Omzetten van klantdata in permanente klantwaarde dankzij het First Time Right-principe
TypeWhitepaper
Datum2014-08-20T00:00:00+02:00
Datum20 augustus 2014
TaalEN
BedrijfHuman Inference
Onderwerp CRM
Big data
Management
Datacenters
Datamanagement
Business Analytics
Development
Organisaties hebben behoefte aan een leidraad om automatisch en snel te kunnen controleren of de klantgegevens die zij genereren, al aanwezig zijn in hun database(s). Dit principe heet First Time Right en vormt de basis voor uw up- en downstream data management. Ervoor zorgen dat de invoer van data juist, geldig, volledig en gestandaardiseerd verloopt, is het uitgangspunt van customer lifecycle value. De toepassing van dit principe zorgt ervoor dat de kwaliteit van uw data vanaf het begin wordt gewaarborgd en heeft een positief effect op de tevredenheid onder uw klanten.

Download deze whitepaper om de kwaliteit van uw klantdata te verhogen en om te zetten in permanente klantwaarde.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Human Inference) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.