Whitepapers

On-premise vs. Cloud Contact Center

On-premise vs. Cloud Contact Center
TypeWhitepaper
Datum2016-11-22T00:00:00+01:00
Datum22 november 2016
TaalNL
BedrijfEvolve IP
Onderwerp Cloud Computing
Digital Workplace

Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen on-premise systemen en cloud oplossingen? Wat betekent deze ontwikkeling voor u als ICT of contact center verantwoordelijke? En hoe zit het met de verschillen in kosten?

Veel organisaties staan op het punt om hun contact center omgeving vanuit de cloud af te nemen in plaats van te investeren in hardware en software of kostbare upgrades daarvan. Cloud diensten bieden voordelen. Zo hoeft de ICT manager geen tijd meer te besteden aan het beheer van de contact center omgeving en kan zich richten op meer strategische zaken. De klantcontact manager kan zelf eenvoudig wijzigingen in de bereikbaarheid doorvoeren en hoeft ICT hier niet meer mee te belasten.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Evolve IP) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.