Whitepapers

Optimaal klantcontact: acht redenen om meer te halen uit Skype for Business

Optimaal klantcontact: acht redenen om meer te halen uit Skype for Business
TypeWhitepaper
Datum2016-07-20T00:00:00+02:00
Datum20 juli 2016
TaalNL
BedrijfCC4Skype
Onderwerp Beheer
Mobility
Internet
Digital Workplace

Lange wachttijden in het contactcenter, eindeloos doorverbinden, niet nakomen van gemaakte afspraken. Veel organisaties worstelen met de vraag: hoe kunnen we er écht zijn voor onze klanten?

Het optimaal benutten van de mogelijkheden van universal communications biedt organisaties van iedere grootte de mogelijkheid om zowel de in- als externe communicatie grondig te verbeteren. Met een additionele klantcontactapplicatie bijvoorbeeld bouw je Skype for Business uit tot een volledige en eenvoudige tool voor customer care. Zo krijgt uw klantcontact ook het karakter van een persoonlijke ontmoeting.

In deze whitepaper worden 8 reden uiteengezet waarom het voor organisaties evident is om te investeren in een  klantcontactapplicatie voor Skype for Business.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (CC4Skype) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.