Whitepapers

Tien tips voor het optimaliseren van uw servicedesk

Tien tips voor het optimaliseren van uw servicedesk
TypeWhitepaper
Datum2017-06-12T00:00:00+02:00
Datum12 juni 2017
TaalNL
BedrijfTOPdesk
Onderwerp Digital Workplace
Management
Beheer

U kent het vast wel: er gaat iets fout en u hebt de servicedesk nodig om dit op te lossen. Ondanks alle aandacht die organisaties hebben gestoken in de optimalisatie van hun servicedesk, loopt dit in de praktijk nog niet altijd even soepel. Want wie heeft er geen familielid, vriend of collega die na een lange wachttijd eindelijk een medewerker aan de lijn kreeg, om vervolgens alsnog niet goed geholpen te worden? Veel servicedesks staan nog altijd voor de uitdaging om een goede ervaring voor de klant te realiseren. Daarom tien belangrijke tips om de dienstverlening van uw servicedesk te optimaliseren.

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (TOPdesk) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.