Whitepapers

Touchpoint Marketing: van gepersonaliseerde campagnes naar contextuele interacties

Touchpoint Marketing: van gepersonaliseerde campagnes naar contextuele interacties
TypeWhitepaper
Datum2015-04-02T00:00:00+02:00
Datum 2 april 2015
TaalEN
BedrijfAdobe
Onderwerp Datamanagement
Development
Voor Marketing is de focus op de klantervaring en customer engagement ‘the name of the game’. Het traditionele, lineaire funnel-model heeft zijn praktische toepassing verloren. Klanten zijn ‘always on’ en kunnen via vele kanalen de interactie aangaan. Ongeacht locatie of device verwachten klanten niet alleen bereikt te worden, maar ook een zinvolle interactie te hebben. Deze verschuiving vraagt om een vernieuwde aanpak van campagne management.

Touchpoint Marketing Deze gids beschrijft de Touchpoint Marketing-aanpak, waarbij de focus wordt gelegd op een aantal belangrijke punten. Eén daarvan is het creëren van pakkende, emotionele klantbelevingen. Daarnaast komen de verschuiving van het model van de marketing funnel naar de customer lifecycle en de overstap van gepersonaliseerde campagnes op contextuele interacties, aan bod.
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Adobe) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.