Whitepapers

Van klant tot ambassadeur: tips voor een klantgerichte onderneming

Van klant tot ambassadeur: tips voor een klantgerichte onderneming
TypeWhitepaper
Datum2017-07-12T00:00:00+02:00
Datum12 juli 2017
TaalNL
BedrijfTeamleader
Onderwerp CRM
Management
Development

Klantenbinding is minstens even belangrijk als klantenwerving, zeker in dit customer-centric tijdperk. Maar daar houdt het niet op! Moderne ondernemers maken ambassadeurs van hun klanten. Dit e-book bevat praktische tips en voorbeelden uit de praktijk. Zo kun jij jouw klanten écht centraal zetten. De inhoud in een notendop:

• 5 tips om fans te maken van je klanten
• Net Promoter Score: klanttevredenheid op orde
• Ticketing: het juiste antwoord op elke vraag

Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Teamleader) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.