Whitepapers

Van proces naar persoonlijk: maak de stap naar een klantgerichte organisatie

Van proces naar persoonlijk: maak de stap naar een klantgerichte organisatie
Type
Datum2014-08-20T00:00:00+02:00
Datum20 augustus 2014
TaalNL
BedrijfHuman Inference
Onderwerp Management
Big data
Fintech
Datacenters
Datamanagement
Business Analytics
Development

Financiële instellingen werken hard om het klantvertrouwen, dat in de laatste jaren erg onder druk is komen te staan, te herstellen. Klantbelang is een belangrijk thema binnen de financiële wereld en de sense of urgency is groot.

Lees deze richtlijnen en tips om het heft in eigen handen te nemen. Maak de stap naar een klantgerichte organisatie die weet wat er bij de klant leeft en begrijpt dat klantbehoeften centraal staan in de dienstverlening. De kwaliteit van uw data en een centraal klantbeeld helpen u hierbij. De klant weet namelijk al lang wat hij wil; u hoeft alleen maar te volgen.

Wanneer je dit document downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Human Inference) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.