Whitepapers

Verlaag uw servicedesk kosten met Knowledge Centered Support

Verlaag uw servicedesk kosten met Knowledge Centered Support
TypeBusiness Case
Datum2017-06-12T00:00:00+02:00
Datum12 juni 2017
TaalNL
BedrijfTOPdesk
Onderwerp CRM
Digital Workplace
Management
Development
Beheer
Een goed proces om de informatie in een kennisbank up-to-date te houden kan een dienstverlenende afdeling veel efficiëntie opleveren. Als een oplossing voor een vraagstuk goed gedocumenteerd is, kunnen klanten zelf de oplossing op hun vraag vinden in de SelfServiceDesk, of sneller worden geholpen door een servicedeskmedewerker. In de praktijk blijkt echter dat het efficiënt organiseren van het kennisbeheer bij de meeste organisaties achterblijft. Dit artikel laat zien hoe Knowledge Centered Support het beste aansluit bij het werk van een servciedesk.
Wanneer je dit business case downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (TOPdesk) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.