Whitepapers

Verzekeraars in 5 stappen naar snellere productinnovatie via digitale kanalen

Verzekeraars in 5 stappen naar snellere productinnovatie via digitale kanalen
TypeE-book
Datum2015-09-07T00:00:00+02:00
Datum 7 september 2015
TaalEN
BedrijfMendix
Onderwerp Management
Development
Eén van de grootste groeikansen voor verzekeraars is de introductie van nieuwe innovatieve producten via digitale kanalen. Met de juiste aanpak kan productinnovatie leiden tot meer winstgevende klantsegmenten, een toename in premievolumes en de uitbreiding van distributiekanalen. Maar verandering is niet zomaar gerealiseerd, vooral bij verzekeraars die diepgeworteld zitten in hun traditionele werkwijze. Dit e-book legt uit hoe verzekeraars deze enorme kans kunnen verzilveren en enorme veranderingen kunnen doorvoeren in hun organisatie, die zullen leiden tot meer winstgevendheid.
Wanneer je dit e-book downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Mendix) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.