Whitepapers

Waarom is klantdata zo belangrijk voor het realiseren van aantoonbare bedrijfsresultaten?

Waarom is klantdata zo belangrijk voor het realiseren van aantoonbare bedrijfsresultaten?
TypeInfographic
Datum2015-05-20T00:00:00+02:00
Datum20 mei 2015
TaalEN
BedrijfHuman Inference
Onderwerp Big data
Datacenters
Management
Datamanagement
Business Analytics
Development

Deze infographic beschrijft een pragmatische aanpak voor het toepassen van klantdata om zakelijke voordelen te behalen. De volgende ingrediënten zijn van cruciaal belang om één verenigd klantbeeld te creëren:

  • Focus op afdeling Opschonen, corrigeren en verrijken van afdelingsspecifieke data voor een snellere time-to-value.
  • Verenigen van databronnen Implementeer data quality tools en processen via een gecentraliseerd systeem voor adoptie door andere afdelingen. Een vereiste voor een complete ‘Single Customer View’-oplossing.
  • Inzichten waarop u kunt rekenen Voeg informatielagen toe voor rijkere profiling, verbeterde beveiliging en betere targeting. Geniet van grotere zakelijke efficiëntie dankzij verenigde inzichten in uw klanten over alle kanalen en gebieden.
  • Wanneer je dit infographic download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (Human Inference) benaderd kan worden.
    Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
    Whitepaper nieuwsbrief

    Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

    Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
    Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.