Whitepapers

Werken aan een nóg betere klantervaring

Werken aan een nóg betere klantervaring
TypeArtikel
Datum2019-06-20T00:00:00+02:00
Datum20 juni 2019
TaalNL
BedrijfKLM
Onderwerp Internet
Digitalisering biedt KLM de mogelijkheid om wereldwijd voor te lopen in ‘customer intimacy’. Daarom zorgen 1.300 KLM-IT medewerkers ervoor dat alles op het vliegveld en in de lucht beter, sneller en slimmer wordt. Dagelijks werken ze met de nieuwste technologieën; Internet of Things, virtual reality en blockchain worden uitgebreid getest en toegepast, in operationele en commerciële omgevingen.
Wanneer je dit artikel download ga je ermee akkoord dat je door de leverancier (KLM) benaderd kan worden.
Meer informatie hierover vind je in onze voorwaarden.
Whitepaper nieuwsbrief

Wil je op de hoogte blijven van welke whitepapers er zijn toegevoegd aan de Computable whitepaperdatabase? Abonneer je dan op de gratis nieuwsbrief.

Wilt u dagelijks op de hoogte worden gehouden van het laatste ict-nieuws, achtergronden en opinie?
Abonneer uzelf op onze gratis nieuwsbrief.